Ons programma

De Arnhemse PVV is er voor u.
Voor Arnhemmers die willen wonen in een veilige stad. Waar onze zorg weer de hoogste prioriteit is. Een stad waar we weer trots mogen zijn op onze eigen cultuur en ons geen racisme laten aanpraten. Een stad die voorop loopt in dienstbaarheid aan de burger en stopt met het uitgeven van miljoenen aan nutteloze klimaatmaatregelen, de massa-immigratie en linkse hobby’s. Zo blijft er meer geld over voor echte problemen en betaalt u minder belasting.
Arnhem wordt weer een stad die haar eigen koers vaart en zich niet laat dwingen om mee te doen met de plannen van de rijksoverheid en de regio. Waardoor we weer de baas worden over onze eigen stad. We stoppen de medewerking aan de massa-immigratie en sluiten de asielzoekerscentra. Zodat gelukzoekers en immigranten uit islamitische landen niet meer via Arnhem ons land binnenkomen. Want de islam hoort niet bij Arnhem en de huizen de we gaan bouwen zijn voor de Arnhemmers.
De meeste politieke partijen in Arnhem willen in de basis hetzelfde. Bijna iedere partij staat voor meer klimaatnonsens, meer islamisering, meer diversiteit en meer geld naar linkse hobby’s. Ze zijn collectief de weg kwijt en bewandelen samen het pad dat naar de ondergang van onze mooie stad leidt.
Wonen, energiearmoede, toenemende islamisering en afbreuk van onze tradities zijn bij het merendeel van de politieke partijen een blinde vlek en dat is dagelijks voelbaar. Een woning is niet meer te betalen in Arnhem en op een huurwoning moet u meer dan 10 jaar wachten. En dat terwijl de ene na de andere statushouder een woning krijgt toegewezen. En als u wel een woning heeft dan wordt u gedwongen van het gas af te gaan, terwijl de energierekening alleen maar blijft stijgen. U wordt letterlijk in de kou gezet.

Klik op de afbeelding voor ons complete programma

Arnhem behoort al jarenlang tot de onveiligste gemeenten van Nederland. Maar uw belastinggeld gaat niet naar veiligheid, maar naar het Stadstheater, zonneparken en gelukszoekers.
Gelukkig is er ook een ander pad voor Arnhem. Daar wil ik voor opkomen! Een Arnhem van u, van mensen met realiteitsbesef. Mensen die niets voor niets krijgen en willen werken aan een betere toekomst voor hun kinderen en kleinkinderen.
Wij strijden voor een vrij, welvarend en onafhankelijk Arnhem. Waar mensen de zorg krijgen die ze nodig hebben en weer veilig over straat lopen. Waar uw belastinggeld zorgvuldig wordt besteed aan uw welzijn.
Arnhem staat 16 maart wederom op een kruispunt. Ik hoop dat wij op uw steun mogen rekenen, zodat we kunnen afrekenen met het gevoerde wanbeleid van de afgelopen jaren.
Wij gaan van Arnhem weer stad maken waar u met recht trots op kan zijn. Want het gaat om u. Dit is uw stad.
Coen Verheij
Voorzitter PVV Arnhem